Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pogonika | użytkownik

imię i nazwiskoMonika adreszakopane zarejestrowany08.12.2006 @14:34:54 ostatnio na stronie23.11.2016 @10:50:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty287 komentarze615 posty na forum2

komputer / sprzęt
Pentax K200D,kit 18-55 II, Sigma 70-300APO DG, Raynox DCR-250, hama star 61, SMC Pentax-M 50/1,4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~deBox    08.06.2010 @09:23:51
wszytko przed tobą :d
_______
FOTOGRAFIA ŚLUBNA: http://www.detournelle.pl
~alannn    26.05.2010 @20:35:46
rowniez wielkie dzieki
z przyjemnoscia bd wpadal :P
~alannn    26.05.2010 @17:38:19
swietna galeria
ostatnia kwiecista seria jest piekna grat. poobserwuje
pozd.
~kkm    27.02.2010 @02:22:44
Przyjemna galeria Pozdrawiam!
~katarzynka85    27.01.2010 @22:49:18
Piękna galeria pozwolę sobie poobserwować
~JASKo    08.01.2010 @17:50:55
ja to ejstem na Digarcie raz w miesiacu nie traktuje tego powaznie bo tu jest komercja ;p i inni Ci koemntuja bo ty komentujesz ;p a opinie takich lduzi co daja rewalwlacje za rewelacje nie sa mi potrzebne ;p
_______
ZApraszam do galeri !
Wasze komenatrze pomogą mi się rozwijać :DD
~martiniasti555    09.12.2009 @21:38:04
Pozwole sobie poobserwowac, bo jestem pod wielkim wrazeniem, ok? Serdecznie pozdrawiam zyczac milego wieczorka.
~JASKo    06.12.2009 @12:47:22
ale duzo wrzucasz zdjec , skad ty masz tyle czasu :P
_______
ZApraszam do galeri !
Wasze komenatrze pomogą mi się rozwijać :DD
~lmika1    11.09.2009 @23:11:18
oo...zdjęcia naprawdę mówią co innego Gratuluje ręki
~kamilnnnn    16.08.2009 @10:55:38
hej, mam pytanie , jak się sprawuje ta sigma 70 - 300 na dłuzszym koncu ?
~ffrryy    06.08.2009 @11:53:45
raczej kto ?
~jesser    30.06.2009 @18:22:28
niestety nie mogłem ich przegonic :D
_______
Nawet najpiękniejsze nogi gdzieś się kończą... xD
http://jesser.digart.pl/digarty
~Wojciechg    19.06.2009 @21:57:43
a chcesz się kłócić, że jest co obserwować? ;>
_______
Zanim podziękujesz na profilu, przejrzyj galerię i pozostaw ocenę przy pracy
~Wojciechg    19.06.2009 @21:49:02
a ja tak samo jak poprzednik poobserwuję.
_______
Zanim podziękujesz na profilu, przejrzyj galerię i pozostaw ocenę przy pracy
~damiankoniczuk    19.06.2009 @21:44:35
Jesteś warta tego by Cie dodać do obserwacji :D
i tak właśnie zrobię Pozdrowienia ze Szczecina
~Tiapolonia    17.06.2009 @10:23:48
Dziękuję
~liyahhh    14.06.2009 @21:03:50
niestety najniższe iso mam 200
_______
Nie dziękować! Oceniać -> Moje prace http://liyahhh.digart.pl/
~olobogus    14.06.2009 @11:23:51
dzieki
_______
Antoni and photos!
~olobogus    14.06.2009 @11:23:51
dzieki
_______
Antoni and photos!
~dymek92    11.05.2009 @21:45:12
kiedyś będziesz tak dobra jak ja.... xdd
oczywiście żart, fajna galeria ; )
Poprzednia strona 1 2
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt